Podczas tegorocznych targów Suzuki zaprezentuje kilkanaście najnowszych motocykli oraz gwiazdę targów – wyścigowy GSX-R1000RR, na którym w Teamie Suzuki Ecstar w MotoGP ściga się Alex Rins.
Podczas targów Warsaw Motorcycle Show, które odbędą się w dniach 3-5 marca 2018 r. w Międzynarodowym Centrum Targowo – Kongresowym Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, Suzuki zaprezentuje szeroką gamę motocykli na sezon 2018. Gamę japońskiego producenta reprezentować będą motocykle z rodziny Sport: GSX-R1000RR, GSX-R1000R, GSX-R1000, GSX-R125; Adventure: V-Strom 1000XA, V-Strom 650XA, V-Strom 250 oraz Street: GSX-S1000A/FA, GSX-S750, GSX-S125, SV650A, SV650XA, GSX250R oraz skuter Address.
Gwiazdą stoiska będzie GSX-R1000RR #42, model, na którym Alex Rins z teamu Suzuki Ecstar rywalizuje w klasie MotoGP z najlepszymi kierowcami na świecie. Ponad 240-konna bestia rozpędza się ponad 330 km/h, a jednocześnie z łatwością wchodzi w ostre zakręty.
GSX-R1000R to ekstremalna wersja sportowego „tysiąca” Suzuki. Po raz pierwszy w seryjnym modelu Suzuki zastosowało znany z motocykli wyczynowych system kontroli startu redukujący prawdopodobieństwo poderwania przedniego koła. Również po raz pierwszy w motocyklu seryjnym zastosowano układ zmiany biegów Quick shift umożliwiający szybsze i płynniejsze zmiany przełożenia bez ujmowania gazu i używania sprzęgła. W GSX-R1000R, standardowo wyposażonym w system ABS, zainstalowano także system Motion Track Brake, który ogranicza unoszenie tylnego koła przy bardzo intensywnym hamowaniu. Z kolei system Motion Track Traction Control pozwala kierowcy na wybór jednego z 10 poziomów czułości systemu kontroli trakcji, zależnie od warunków panujących na drodze lub na torze wyścigowym oraz upodobań i doświadczenia kierowcy. Zastosowano również systemy pomocnicze, takie jak układ wspomagania ruszania z niskich obrotów (Low RPM Assist), czy system łatwego rozruchu (Suzuki Easy Start System). Standardowe wyposażenie motocykla opartego na maszynach wyścigowych obejmuje przedni sportowy widelec Showa systemu BFF oraz system BFRC lite w tylnym zawieszeniu.
GSX-R1000A - skonstruowany z wykorzystaniem doświadczeń zdobytych w ciągu trwającego ponad 30 lat pasma sukcesów w wyścigach motocykli w klasach Superbike, Superstock i Endurance na całym świecie, wzbogacony nowymi technologiami Suzuki opracowanymi na potrzeby startów w Mistrzostwach Świata MotoGP. Rodzinę ścigaczy zamyka najmniejszy GSX-R125 o mocy 15KM, gwarantujący sportowe emocje, nawet w czasie codziennych przejazdów.
Grupę Adventure reprezentują lubiane i popularne Suzuki V-Strom: V-Strom 1000XA, V-Strom 650XA oraz V-Strom 250. Wszystkie gwarantują wysoki komfort jazdy, łatwość prowadzenia i wygodę podczas bliższych i dalszych podróży.
Gamę motocykli Street Suzuki otwiera nowy GSX-S125 utrzymany w stylistyce nowoczesnego nakeda. GSX250R to uniwersalny motocykl, idealny do poruszania się po mieście. SV650 to uwielbiany przez kierowców klasyczny naked z widlastym silnikiem. Nowością jest wersja SV650XA utrzymana w stylistyce cafe racera. Od klasycznego SV650 odróżniają go elementy stylizacyjne, regulowane zawieszenie przednie i kierownica typu sportowego clip-on. Modele GSX-S750 i GSX-S1000 to miejskie motocykle, w których pracują silniki z wyścigowych GSX-Rów. Dostrojone do codziennego użytkowania zapewniają dynamiczną i komfortową jazdę. Ekspozycję zamyka miejski skuter Address napędzamy ekonomicznym silnikiem o mocy 9.1 KM będący znakomitą opcją na codzienne przejazdy.
Do 30 listopada, a więc przez dwa ostatnie tygodnie tego jesiennego miesiąca, trwa akcja Suzuki Black Weeks.
Dowiedz się więcejCykl szkoleń dla motocyklistów na maszynach marki z Hamamatsu zaczęliśmy w drugiej połowie maja.
Dowiedz się więcejOd dwóch dni wszystko już stało się jasne - za kilka miesięcy na drogach zadebiutuje najnowsze Suzuki e VITARA.
Dowiedz się więcejWśród tegorocznych nowości z logo Suzuki na owiewkach, które debiutują podczas targów motocyklowych EICMA 2024 w Mediolanie, są m.in. modele dual sport Suzuki DR-Z4S i supermoto DR-Z4SM.
Dowiedz się więcej