06.02.2017

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Od naszego przyjazdu temperatura w ciągu dnia wahała się między 30 a 35 stopni, Jednak w dniu przyjazdu Patryka „Kosy” Kosiniaka od godziny 16:00 wisiały nad nami czarne chmury. Rozpoczęła się ulewa stulecia i powstało ryzyko, że testy zostaną przerwane do momentu poprawy pogody. Na szczęście o 6 rano wypogodziło się i mieliśmy optymalne warunki do jazdy. A było tak…

Kosiniak rozpoczyna testy. ABS jest włączony, ma zwykłe, drogowe opony. Jeździ szybko, a nawet za szybko jak na zapoznanie z motocyklem. Po pierwszej sesji inżynierowie Suzuki, oceniając styl jazdy Kosiniaka, decydują się na wyłączenie ABS-u. Patryk jeździ coraz szybciej choć na „cywilnych” oponach. Do południa bierze udział w trzech, 20-minutowych sesjach po 12-14 okrążeń.

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Kolejne testy i inżynierowie z Suzuki obserwując styl jazdy Patryka i słuchając jego uwag, zmieniają ustawienia zawieszeń. Patryk znowu zaczyna jeździć jeszcze szybciej - w granicach 1min45sek. na okrążenie.

Na jedną z sesji wjeżdża Mistrz Świata GP z 1993 roku, legenda wyścigów - Kevin Shwantz. Panowie robią razem kilka kółek, a po zjechaniu do pit stopu Shwantz tak skomentuje jazdę Patryka: "It was a great ride".

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Zmieniamy opony na bardziej wyścigowe - chociaż o drogowym bieżniku. Patryk znowu napędza się. Obsługa z Suzuki Australia zna ten tor doskonale, a styl jazdy Patryka określa jako bardzo szybki. Zaczynają mierzyć czasy Kosiniaka. Na kolejnym okrążeniu uzyskuje 1min38sek. Zaczynają się gorące dyskusje w paddoku. Australijczycy mówią, że z takim czasem mógłby się ścigać w Mistrzostwach Australii w klasie Superbike i na pewno byłby w pierwszej dziesiątce (a trzeba pamiętać, że jechał na cywilnym motocyklu z lusterkami, kierunkowskazami i światłami oraz na zwykłych oponach).

Cały dzień pozostał w cieniu komentarzy na temat jazdy Patryka „Kosy”. Oznacza to, że nowy GSX-R1000 ma niebywały potencjał wyścigowy. Patryk był nim zachwycony i zwracał uwagę na liniowe oddawanie potężnej mocy, świetny quick shifter, genialną kontrolę trakcji. W komentarzach powiedział, że po 20 okrążeniach na GSX-R 1000 czuł się na nim tak dobrze jak na innym motocyklu po dwóch pełnych sezonach.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg
30.09.2019

„Październik miesiącem oszczędzania” w Suzuki

W związku z zakończeniem sezonu Suzuki Motor Poland zaprasza wszystkich posiadaczy motocykli i quadów do skorzystania z promocyjnej akcji serwisowej. W ramach jesiennej oferty „Październik miesiącem oszczędzania” klienci, którzy odwiedzą autoryzowany serwis otrzymają rabat na części, akcesoria i robociznę.

Dowiedz się więcej
18.09.2019

Suzuki wprowadza motocykle w wersji specjalnej „Travel Pack”

Popularne motocykle Suzuki z segmentów Street i Adventure są teraz dostępne w wersji specjalnej „Travel Pack”. Modele V-Strom 650, V-Strom 1000 oraz GSX-S1000F wyposażono w bogatą gamę akcesoriów podwyższających komfort podróżowania.

Dowiedz się więcej
26.08.2019

Suzuki Motors Warszawa – lato w mieście

Firma Motors z siedzibą przy ul. Puławskiej 403 w Warszawie to największy dealer motocykli Suzuki. W sierpniu firma została partnerem projektu „Lato w Mieście z Motogen.pl 2019”. Do dyspozycji klientów do jazd testowych przygotowane są najnowsze motocykle Suzuki (skutery, nakedy, sporty i turystyczne). Dodatkowo klienci mogą liczyć na znaczne rabaty w ramach projektu Lato w Mieście z Motogen.pl oraz możliwość zakupu wybranych akcesoriów za przysłowiową „złotówkę”. Alex Rins i spółka polecają.

Dowiedz się więcej
29.06.2019

Suzuki Moto Szkoła, Tor Łódź, 29.06.2019

Suzuki od wielu lat czuwa nad bezpieczeństwem motocyklistów. Trzynasty sezon szkoleniowy Suzuki Moto Szkoły zakończyliśmy na Torze Łódź. Podczas ostatniej edycji naszymi specjalnymi gośćmi byli przedstawiciele Klubu Hayabusa. Również tym razem szkolenie przebiegło w przyjemnej i rodzinnej atmosferze, a była to zasługa wspaniałych uczestników oraz kompetentnych instruktorów.

Dowiedz się więcej