06.02.2017

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Od naszego przyjazdu temperatura w ciągu dnia wahała się między 30 a 35 stopni, Jednak w dniu przyjazdu Patryka „Kosy” Kosiniaka od godziny 16:00 wisiały nad nami czarne chmury. Rozpoczęła się ulewa stulecia i powstało ryzyko, że testy zostaną przerwane do momentu poprawy pogody. Na szczęście o 6 rano wypogodziło się i mieliśmy optymalne warunki do jazdy. A było tak…

Kosiniak rozpoczyna testy. ABS jest włączony, ma zwykłe, drogowe opony. Jeździ szybko, a nawet za szybko jak na zapoznanie z motocyklem. Po pierwszej sesji inżynierowie Suzuki, oceniając styl jazdy Kosiniaka, decydują się na wyłączenie ABS-u. Patryk jeździ coraz szybciej choć na „cywilnych” oponach. Do południa bierze udział w trzech, 20-minutowych sesjach po 12-14 okrążeń.

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Kolejne testy i inżynierowie z Suzuki obserwując styl jazdy Patryka i słuchając jego uwag, zmieniają ustawienia zawieszeń. Patryk znowu zaczyna jeździć jeszcze szybciej - w granicach 1min45sek. na okrążenie.

Na jedną z sesji wjeżdża Mistrz Świata GP z 1993 roku, legenda wyścigów - Kevin Shwantz. Panowie robią razem kilka kółek, a po zjechaniu do pit stopu Shwantz tak skomentuje jazdę Patryka: "It was a great ride".

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Zmieniamy opony na bardziej wyścigowe - chociaż o drogowym bieżniku. Patryk znowu napędza się. Obsługa z Suzuki Australia zna ten tor doskonale, a styl jazdy Patryka określa jako bardzo szybki. Zaczynają mierzyć czasy Kosiniaka. Na kolejnym okrążeniu uzyskuje 1min38sek. Zaczynają się gorące dyskusje w paddoku. Australijczycy mówią, że z takim czasem mógłby się ścigać w Mistrzostwach Australii w klasie Superbike i na pewno byłby w pierwszej dziesiątce (a trzeba pamiętać, że jechał na cywilnym motocyklu z lusterkami, kierunkowskazami i światłami oraz na zwykłych oponach).

Cały dzień pozostał w cieniu komentarzy na temat jazdy Patryka „Kosy”. Oznacza to, że nowy GSX-R1000 ma niebywały potencjał wyścigowy. Patryk był nim zachwycony i zwracał uwagę na liniowe oddawanie potężnej mocy, świetny quick shifter, genialną kontrolę trakcji. W komentarzach powiedział, że po 20 okrążeniach na GSX-R 1000 czuł się na nim tak dobrze jak na innym motocyklu po dwóch pełnych sezonach.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg
21.06.2019

Suzuki Moto Szkoła, Tor Bydgoszcz, 16.06.2019

Tym razem na Torze Bydgoszcz pogoda przez cały dzień była niezmienna, przyjazna i bezdeszczowa. Ale to nie pogoda była głównym bohaterem tego dnia. Głównymi bohaterami jak zawsze byli wszyscy uczestnicy szkolenia. Tuż po oficjalnej premierze w Polsce, na Tor Bydgoszcz wyjechał najnowszy model Suzuki - Katana. Stylizowany na kultowy power naked z 1981 roku, zachwycił uczestników swoją doskonałością: znakomita pozycja dla kierującego, świetne przyspieszenie od niskich obrotów, rewelacyjne hamulce, zwinność w zakrętach i technologiczne zaawansowanie. Nowa Katana zdała egzamin w Suzuki Moto Szkole celująco.

Dowiedz się więcej
19.06.2019

Bezpieczne wakacje na motocyklu z Suzuki

Suzuki zaprasza motocyklistów na akcję serwisową „Bezpieczne wakacje”. W lipcu posiadacze motocykla lub quada Suzuki mogą skorzystać z bezpłatnej kontroli serwisowej, a także rabatów na części i akcesoria.

Dowiedz się więcej
17.06.2019

Suzuki Moto Szkoła, Tor Trinec, 09.06. 2019

Czwarte szkolenie z tegorocznej edycji Suzuki Moto Szkoły odbyło się na torze Trinec. To był bardzo upalny dzień. Na torze na uczestników czekał nagrzany, przyczepny asfalt. Nitka toru była bardzo kręta. Prosta startowa szybka, a dalej już tylko zakręty - te szybkie, jak i wolne, o podwójnym szczycie, i o promieniu malejącym. Pośród uczestników dało się zauważyć pot na czole, ale i uśmiechy na twarzy.

Dowiedz się więcej
10.06.2019

Suzuki Moto Szkoła, ODTJ Pomorze 01.06.2019

Suzuki Moto Szkoła to projekt szkoleniowy w którym biorą udział głównie mężczyźni. 1 czerwca te proporcje nieco się zmieniły, bowiem przyjechały do nas "Speed Ladies", pozytywnie zakręcone kobiety na motocyklach.

Dowiedz się więcej