Prezentacja Cechy Technologie Widok 360 Specyfikacja

V-Strom 1000 2019

Idealny na długie i kręte trasy

Silnik V-Twin zapewnia tyle mocy, ile potrzeba, bez względu na sytuację. Dźwiękowi i mocy tego silnika o pojemności 1037 cm3 trudno się oprzeć. Idealny motocykl na wyprawę we dwoje, nawet ze sporym bagażem. Użyteczność i wzorowe zachowanie na trasie, w połączeniu z solidną mocą - to prawdziwa fabryka adrenaliny.

To wyjątkowy motocykl stworzony do dalekich podróży w nieznane. Motocykle serii V-Strom słyną z tego, że nigdy nie zawodzą. Zadanie? Wyzwanie? Przygoda?

Odpowiedź jest zawsze ta sama : V-Strom!

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

regulowana szyba

Pozwala w łatwy sposób dostosować jej pozycję. Regulacja nie wymaga narzędzi, wystarczy jedną reką zmienić ustawienie. Wysoka szyba minimalizuje wiatr docierający do głowy kierowcy i redukuje hałas.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

regulowana szyba

Pozwala w łatwy sposób dostosować jej pozycję. Regulacja nie wymaga narzędzi, wystarczy jedną reką zmienić ustawienie. Wysoka szyba minimalizuje wiatr docierający do głowy kierowcy i redukuje hałas.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

regulowana szyba

Pozwala w łatwy sposób dostosować jej pozycję. Regulacja nie wymaga narzędzi, wystarczy jedną reką zmienić ustawienie. Wysoka szyba minimalizuje wiatr docierający do głowy kierowcy i redukuje hałas.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

regulowana szyba

Pozwala w łatwy sposób dostosować jej pozycję. Regulacja nie wymaga narzędzi, wystarczy jedną reką zmienić ustawienie. Wysoka szyba minimalizuje wiatr docierający do głowy kierowcy i redukuje hałas.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

Przygotowany do jazdy w każdych warunkach

Widok od góry - V-Strom-1000

Dostatek mocy i momentu obrotowego jest bezdyskusyjny. Jest wszystkim, czego możesz chcieć na drodze i w terenie.

Optymalna krzywa momentu obrotowego zapewnia doskonałe prowadzenie na każdej drodze.

W motocyklach adventure szczególnie dużą rolę odgrywa waga. Zjeżdzając z drogi asfaltowej każdy kilogram ma znaczenie i może decydować o tym, czy uda się wybrnąć z trudnej sytuacji czy nie.

Dostępne akcesoria

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.

Deflektor

Szczególnie przydatny dla wysokich motocyklistów, któzy szukają dodatkowej ochrony aerodynamicznej podczas jazd autostradowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.

Deflektor

Szczególnie przydatny dla wysokich motocyklistów, któzy szukają dodatkowej ochrony aerodynamicznej podczas jazd autostradowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.

Deflektor

Szczególnie przydatny dla wysokich motocyklistów, któzy szukają dodatkowej ochrony aerodynamicznej podczas jazd autostradowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy. Trzy zakresy intensywności podgrzewania, maksymalny pobór mocy 53,9 W.

Deflektor

Szczególnie przydatny dla wysokich motocyklistów, któzy szukają dodatkowej ochrony aerodynamicznej podczas jazd autostradowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin
Średnica cylindra x skok tłoka100,0 mm x 66,0 mm
Pojemność skokowa1037 cm3
Moc maksymalna73,5 kW (101 KM) / 8000 obr./ min
Stopień sprężania11,3 : 1
Zasilanie w paliwoWtrysk paliwa
RozrusznikElektryczny
System smarowaniaMokra miska olejowa
Przekładnia6-biegowa z zazębieniem stałym
Przełożenie wstępne1,838 (57/31)
Przełożenie końcowe2,411 (41/17)
Zawieszenie - Przód Odwrócony widelec, sprężyny walcowe, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe, sprężyna walcowa, amortyzator olejowy
Hamulce - Przód Tarczowy podwójny
Hamulce - Tył Tarczowy
Opony - Przód 110/80R19M/C 59V
Opony - Tył 150/70R17M/C 69V
System zapłonuElektroniczny
Zbiornik paliwa 20,0 l
Ilość oleju (całkowita) 3,5 l