Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

SV650A 2019

Radość z jazdy bez ograniczeń!

SV650 to motocykl pełen możliwości dający poczucie bezpieczeńśtwa i kontroli podczas codziennej jazdy. Niska masa i niezwykle smukły profil powodują, że motocykl natychmiast zdobywa zaufanie kierowcy.

Sportowy V-twin, uniwersalne nadwozie, doskonałe właściwości jezdne i przyjemne prowadzenie to najważniejsze cechy modelu SV650.

Doskonale nadaje się jako motocykl dla początkujących kierowców lub tych, którzy poszukują uniwersalnego i niezawodnego towarzysza podróży.

silnik V-twin

To bardzo zaawansowana konstrukcja zapewniająca potężny moment obrotowy już w zakresie niskich obrotów przy zachowaniu wysokiej elastyczności.

okrągły reflektor wieloodbłyśnikowy

Generuje dużą ilości światła zwiększając komfort prowadzenia oraz bezpieczeństwo na drodze.

tylna lampa LED

Zintegrowana lampa ze światłem pozycyjnym i światłem hamowania jest kompaktowa i wąska. Diody LED o wysokiej wydajności zapewniają doskonałą widoczność i wysoką trwałość.

komfortowe siedzenie

Wąskie, opływowe siedzenie umieszczone jest na wysokości zaledwie 785 mm zapewniając kierowcy i pasażerowi świetną widoczność oraz pewne podparcie po zatrzymaniu. Siedzenie posiada również pasek służący do mocowania bagażu.

wielofunkcyjny panel LCD

Zapięty bieg, prędkość, obroty, przebieg, chwilowe i średnie spalanie, zasięg, zegar, wskaźnik temperatury silnika i wskaźnika paliwa.

silnik V-twin

To bardzo zaawansowana konstrukcja zapewniająca potężny moment obrotowy już w zakresie niskich obrotów przy zachowaniu wysokiej elastyczności.

okrągły reflektor wieloodbłyśnikowy

Generuje dużą ilości światła zwiększając komfort prowadzenia oraz bezpieczeństwo na drodze.

tylna lampa LED

Zintegrowana lampa ze światłem pozycyjnym i światłem hamowania jest kompaktowa i wąska. Diody LED o wysokiej wydajności zapewniają doskonałą widoczność i wysoką trwałość.

komfortowe siedzenie

Wąskie, opływowe siedzenie umieszczone jest na wysokości zaledwie 785 mm zapewniając kierowcy i pasażerowi świetną widoczność oraz pewne podparcie po zatrzymaniu. Siedzenie posiada również pasek służący do mocowania bagażu.

wielofunkcyjny panel LCD

Zapięty bieg, prędkość, obroty, przebieg, chwilowe i średnie spalanie, zasięg, zegar, wskaźnik temperatury silnika i wskaźnika paliwa.

silnik V-twin

To bardzo zaawansowana konstrukcja zapewniająca potężny moment obrotowy już w zakresie niskich obrotów przy zachowaniu wysokiej elastyczności.

okrągły reflektor wieloodbłyśnikowy

Generuje dużą ilości światła zwiększając komfort prowadzenia oraz bezpieczeństwo na drodze.

tylna lampa LED

Zintegrowana lampa ze światłem pozycyjnym i światłem hamowania jest kompaktowa i wąska. Diody LED o wysokiej wydajności zapewniają doskonałą widoczność i wysoką trwałość.

komfortowe siedzenie

Wąskie, opływowe siedzenie umieszczone jest na wysokości zaledwie 785 mm zapewniając kierowcy i pasażerowi świetną widoczność oraz pewne podparcie po zatrzymaniu. Siedzenie posiada również pasek służący do mocowania bagażu.

wielofunkcyjny panel LCD

Zapięty bieg, prędkość, obroty, przebieg, chwilowe i średnie spalanie, zasięg, zegar, wskaźnik temperatury silnika i wskaźnika paliwa.

silnik V-twin

To bardzo zaawansowana konstrukcja zapewniająca potężny moment obrotowy już w zakresie niskich obrotów przy zachowaniu wysokiej elastyczności.

okrągły reflektor wieloodbłyśnikowy

Generuje dużą ilości światła zwiększając komfort prowadzenia oraz bezpieczeństwo na drodze.

tylna lampa LED

Zintegrowana lampa ze światłem pozycyjnym i światłem hamowania jest kompaktowa i wąska. Diody LED o wysokiej wydajności zapewniają doskonałą widoczność i wysoką trwałość.

komfortowe siedzenie

Wąskie, opływowe siedzenie umieszczone jest na wysokości zaledwie 785 mm zapewniając kierowcy i pasażerowi świetną widoczność oraz pewne podparcie po zatrzymaniu. Siedzenie posiada również pasek służący do mocowania bagażu.

wielofunkcyjny panel LCD

Zapięty bieg, prędkość, obroty, przebieg, chwilowe i średnie spalanie, zasięg, zegar, wskaźnik temperatury silnika i wskaźnika paliwa.

Więcej niż tylko przejażdżka

Widok od góry - SV650A

Niska masa czyni manewrowanie i prowadzenie czystą zabawą. Motocykle o niskiej masie lepiej przyspieszają, świetnie się prowadzą i łatwo nimi manewrować. Bez względu na poziom umiejętności kierowcy, lżejsze motocykle dostarczają mnóstwo frajdy z jazdy.

Jedyny w klasie silnik V2 jest niezwykle elastyczny. Charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, a jego moc i moment obrotowy rozwijane są przez cały zakres obrotów.

Siedzenie umieszczone jest na wysokości zaledwie 785 mm zapewniając kierowcy i pasażerowi świetną widoczność oraz pewne podparcie po zatrzymaniu.

Zastosowane technologie

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Doskonała ekonomia - duży zasięg

Bak o pojemności 13,8l zapewnia zasięg 360km - pod tym względem SV650 jest liderem w swojej klasie.

Zawieszenie

Przednie zawieszenie zbudowano w oparciu o wytrzymały widelec teleskopowy o średnicy goleni 41 mm, z tyłu natomiast zastosowano zawieszenie typu wahaczowego. Zawieszenie kół SV650A zapewnia pewność jazdy i sportowe prowadzenie się motocykla.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowanie siły hamowania do warunków panujących na drodze.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Doskonała ekonomia - duży zasięg

Bak o pojemności 13,8l zapewnia zasięg 360km - pod tym względem SV650 jest liderem w swojej klasie.

Zawieszenie

Przednie zawieszenie zbudowano w oparciu o wytrzymały widelec teleskopowy o średnicy goleni 41 mm, z tyłu natomiast zastosowano zawieszenie typu wahaczowego. Zawieszenie kół SV650A zapewnia pewność jazdy i sportowe prowadzenie się motocykla.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowanie siły hamowania do warunków panujących na drodze.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Doskonała ekonomia - duży zasięg

Bak o pojemności 13,8l zapewnia zasięg 360km - pod tym względem SV650 jest liderem w swojej klasie.

Zawieszenie

Przednie zawieszenie zbudowano w oparciu o wytrzymały widelec teleskopowy o średnicy goleni 41 mm, z tyłu natomiast zastosowano zawieszenie typu wahaczowego. Zawieszenie kół SV650A zapewnia pewność jazdy i sportowe prowadzenie się motocykla.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowanie siły hamowania do warunków panujących na drodze.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Doskonała ekonomia - duży zasięg

Bak o pojemności 13,8l zapewnia zasięg 360km - pod tym względem SV650 jest liderem w swojej klasie.

Zawieszenie

Przednie zawieszenie zbudowano w oparciu o wytrzymały widelec teleskopowy o średnicy goleni 41 mm, z tyłu natomiast zastosowano zawieszenie typu wahaczowego. Zawieszenie kół SV650A zapewnia pewność jazdy i sportowe prowadzenie się motocykla.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowanie siły hamowania do warunków panujących na drodze.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin
Średnica cylindra × skok tłoka 81,0 mm × 62,6 mm
Pojemność skokowa 645 cm3
Moc maksymalna56 kW (76 KM) / 8500 obr./ min
Długość całkowita 2130 mm
Szerokość całkowita 760 mm
Wysokość całkowita 1090 mm
Rozstaw osi 1445 mm
Prześwit 135 mm
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa własna 197 kg
Stopień sprężania 11,2 : 1
Układ paliwowy Wtrysk paliwa
Rozrusznik Elektryczny
System smarowania Mokra miska olejowa
Przekładnia 6-biegowa o zazębieniu stałym
Przełożenie wstępne 2,088 (71 / 34)
Przełożenie główne 3,066 (46 / 15)
Zawieszenie - Przód Teleskopowe, sprężyny walcowe, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe, sprężyna walcowa, amortyzator olejowy, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Odchylenie / wyprzedzenie 25.0° / 104 mm (4.1 in)
Hamulce - Przód Tarczowy podwójny
Hamulce - Tył Tarczowy
Opony - Przód 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Opony - Tył 160/60ZR17M/C (69W), bezdętkowe
Układ zapłonowy Elektroniczny zapłon (tranzystorowy)
Zbiornik paliwa 13,8 l
Ilość oleju (całkowita) 3,1 l