Prezentacja Cechy Technologie

Katana 2019

Powrót legendy w wielkim stylu

Zaprojektowana, aby zapewnić maksymalną kontrolę i optymalną wydajność. Wykonana tak jak japońskie miecze, z dbałością o najdrobniejszy szczegół. Przenosi przyjemność z jazdy motocyklem na zupełnie nowy poziom.

Ostre linie podkreślają nowoczesny styl motocykla, który równocześnie jest bardzo przyjazny dla kierowcy. Niesamowite osiągi, gwarantuje silnik o mocy 150 KM.

Wzornictwo nowej Katany nawiązuje do kultowego modelu GSX1100S KATANA, który w 1981 r. skradł serca motocyklistów na całym świecie. Nowa Katana to ultranowoczesna maszyna, która zapiera dech w piersiach!

poznaj nowy model Suzuki Katana

Zaawansowany wyświetlacz LCD

Zestaw wskaźników z regulacją jasności oferuje szeroki zakres przydatnych informacji w kompaktowej obudowie. Zaprojektowano go tak, aby odczyty wielu funkcji były łatwe do rozpoznania. Imponujący wygląd zegarów podnosi też prestiż motocykla.

oświetlenie LED

Nowy design z pionowo ułożonym reflektorem LED o unikalnym prostokątnym kształcie i przednimi światłami LED podkreślającymi ostry wygląd Katany.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Akcesoryjne carbonowe elementy

Pozwalają obniżyć masę i podkreślić nowoczesny sportowy styl Katany.

Komfortowa kierownica

Płaska czarna aluminiowa kierownica jest zwężana, aby zwiększyć sztywność przy jednoczesnym zmniejszeniu masy i wibracji.

Agresywny design

Tylny błotnik zintegrowany z wahaczem. Przeniesienie tylnych kierunkowskazów i uchwytu tablicy rejestracyjnej tworzy czystsze i agresywne linie tylnej części motocykla.

Akcesoryjne zaciski Brembo

Dostępne w ofercie Suzuki, pozwalają na modyfikację wyglądu motocykla zgodnie indywidualnymi preferencjami.

Nowoczesny układ wydechowy

Krótki, czarny tłumik jeszcze bardziej podkreśla nowoczesny i czysty styl, równocześnie zapewniając doskonały dźwięk.

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie gazem w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając modelowi Katana zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

poznaj nowy model Suzuki Katana

Zaawansowany wyświetlacz LCD

Zestaw wskaźników z regulacją jasności oferuje szeroki zakres przydatnych informacji w kompaktowej obudowie. Zaprojektowano go tak, aby odczyty wielu funkcji były łatwe do rozpoznania. Imponujący wygląd zegarów podnosi też prestiż motocykla.

oświetlenie LED

Nowy design z pionowo ułożonym reflektorem LED o unikalnym prostokątnym kształcie i przednimi światłami LED podkreślającymi ostry wygląd Katany.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Akcesoryjne carbonowe elementy

Pozwalają obniżyć masę i podkreślić nowoczesny sportowy styl Katany.

Komfortowa kierownica

Płaska czarna aluminiowa kierownica jest zwężana, aby zwiększyć sztywność przy jednoczesnym zmniejszeniu masy i wibracji.

Agresywny design

Tylny błotnik zintegrowany z wahaczem. Przeniesienie tylnych kierunkowskazów i uchwytu tablicy rejestracyjnej tworzy czystsze i agresywne linie tylnej części motocykla.

Akcesoryjne zaciski Brembo

Dostępne w ofercie Suzuki, pozwalają na modyfikację wyglądu motocykla zgodnie indywidualnymi preferencjami.

Nowoczesny układ wydechowy

Krótki, czarny tłumik jeszcze bardziej podkreśla nowoczesny i czysty styl, równocześnie zapewniając doskonały dźwięk.

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie gazem w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając modelowi Katana zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

poznaj nowy model Suzuki Katana

Zaawansowany wyświetlacz LCD

Zestaw wskaźników z regulacją jasności oferuje szeroki zakres przydatnych informacji w kompaktowej obudowie. Zaprojektowano go tak, aby odczyty wielu funkcji były łatwe do rozpoznania. Imponujący wygląd zegarów podnosi też prestiż motocykla.

oświetlenie LED

Nowy design z pionowo ułożonym reflektorem LED o unikalnym prostokątnym kształcie i przednimi światłami LED podkreślającymi ostry wygląd Katany.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Akcesoryjne carbonowe elementy

Pozwalają obniżyć masę i podkreślić nowoczesny sportowy styl Katany.

Komfortowa kierownica

Płaska czarna aluminiowa kierownica jest zwężana, aby zwiększyć sztywność przy jednoczesnym zmniejszeniu masy i wibracji.

Agresywny design

Tylny błotnik zintegrowany z wahaczem. Przeniesienie tylnych kierunkowskazów i uchwytu tablicy rejestracyjnej tworzy czystsze i agresywne linie tylnej części motocykla.

Akcesoryjne zaciski Brembo

Dostępne w ofercie Suzuki, pozwalają na modyfikację wyglądu motocykla zgodnie indywidualnymi preferencjami.

Nowoczesny układ wydechowy

Krótki, czarny tłumik jeszcze bardziej podkreśla nowoczesny i czysty styl, równocześnie zapewniając doskonały dźwięk.

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie gazem w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając modelowi Katana zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

poznaj nowy model Suzuki Katana

Zaawansowany wyświetlacz LCD

Zestaw wskaźników z regulacją jasności oferuje szeroki zakres przydatnych informacji w kompaktowej obudowie. Zaprojektowano go tak, aby odczyty wielu funkcji były łatwe do rozpoznania. Imponujący wygląd zegarów podnosi też prestiż motocykla.

oświetlenie LED

Nowy design z pionowo ułożonym reflektorem LED o unikalnym prostokątnym kształcie i przednimi światłami LED podkreślającymi ostry wygląd Katany.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Akcesoryjne carbonowe elementy

Pozwalają obniżyć masę i podkreślić nowoczesny sportowy styl Katany.

Komfortowa kierownica

Płaska czarna aluminiowa kierownica jest zwężana, aby zwiększyć sztywność przy jednoczesnym zmniejszeniu masy i wibracji.

Agresywny design

Tylny błotnik zintegrowany z wahaczem. Przeniesienie tylnych kierunkowskazów i uchwytu tablicy rejestracyjnej tworzy czystsze i agresywne linie tylnej części motocykla.

Akcesoryjne zaciski Brembo

Dostępne w ofercie Suzuki, pozwalają na modyfikację wyglądu motocykla zgodnie indywidualnymi preferencjami.

Nowoczesny układ wydechowy

Krótki, czarny tłumik jeszcze bardziej podkreśla nowoczesny i czysty styl, równocześnie zapewniając doskonały dźwięk.

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie gazem w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając modelowi Katana zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

Najsilniejszy street w ofercie Suzuki

Widok od góry - Katana

Silnik rzędowy zaczerpnięty z kultowego GSX-R1000. Dostosowując go do warunków miejskich wprowadzono modyfikacje, tak aby uzyskać jeszcze bardziej płynną reakcję przepustnicy.

Rozrząd zaprojektowano tak, by zoptymalizować pracę zaworów w celu uzyskania charakterystyki idealnie dopasowanej do jazdy w warunkach miejskich.

Wysokość siedziska zapewnia wygodę i pozwala kierowcy na postawienie stóp na ziemi po zatrzymaniu. Smukła konstrukcja, w której siedzisko styka się ze zbiornikiem paliwa, również ułatwia postawienie stóp na podłożu.

Zastosowane technologie

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika.

Widok 360