Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

Cennik modelu GSX-S125

Rok modelowy 2023
Model Cena PLN
GSX-S125 19 900 zł
Model Cena PLN
GSX-S125 20 900 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

GSX-S buntownik klasy lekkiej

Suzuki definiuje klasę motocykli sportowych od ponad 30 lat. Wszystko zapoczątkowała legendarna już seria GSX-R, która trafiła do ponad miliona użytkowników na całym świecie. A wyspecjalizowani konstruktorzy Suzuki, stojący za sukcesem linii GSX-R, traktują swoje obowiązki bardzo poważnie: każdy GSX-R musi być jak najlżejszy i najlepszy w swojej klasie, a ponadto opakowany w niezrównane nadwozie. Teraz inżynierowie Suzuki zastosowali swoją wiedzę i filozofię projektowania tworząc ekscytujący, nowy motocykl klasy street sport - maszynę 125cm3, opartą na rewolucyjnym GSX-R125.

duże tarcze hamulcowe z profilowaną krawedzią

Jedyny motocykl w tej klasie z hamulcami tego typu. Przednia i tylna tarcza o profilowanej krawędzi zewnętrznej i sportowym wyglądzie zapewniają doskonałą skuteczność hamowania.

rozbudowany wyświetlacz LCD

Zespół wskaźników LCD zamontowany w nowoczesnej desce rozdzielczej, otoczony wskaźnikami kontrolnymi.

światła LED

Diodowe reflektory przednie wzorowane na sportowych motocyklach Suzuki są cechą charakterysyczną modelu GSX-S125.

Suzuki Easy Start System

Dzięki temu systemowi, aby uruchomić motocykl wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

sportowe dzielone siedzisko

Dzielone siedzisko zapewnia idealną pozycję podczas jazdy i nadaje sportowy wygląd.

duże tarcze hamulcowe z profilowaną krawedzią

Jedyny motocykl w tej klasie z hamulcami tego typu. Przednia i tylna tarcza o profilowanej krawędzi zewnętrznej i sportowym wyglądzie zapewniają doskonałą skuteczność hamowania.

rozbudowany wyświetlacz LCD

Zespół wskaźników LCD zamontowany w nowoczesnej desce rozdzielczej, otoczony wskaźnikami kontrolnymi.

światła LED

Diodowe reflektory przednie wzorowane na sportowych motocyklach Suzuki są cechą charakterysyczną modelu GSX-S125.

Suzuki Easy Start System

Dzięki temu systemowi, aby uruchomić motocykl wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

sportowe dzielone siedzisko

Dzielone siedzisko zapewnia idealną pozycję podczas jazdy i nadaje sportowy wygląd.

duże tarcze hamulcowe z profilowaną krawedzią

Jedyny motocykl w tej klasie z hamulcami tego typu. Przednia i tylna tarcza o profilowanej krawędzi zewnętrznej i sportowym wyglądzie zapewniają doskonałą skuteczność hamowania.

rozbudowany wyświetlacz LCD

Zespół wskaźników LCD zamontowany w nowoczesnej desce rozdzielczej, otoczony wskaźnikami kontrolnymi.

światła LED

Diodowe reflektory przednie wzorowane na sportowych motocyklach Suzuki są cechą charakterysyczną modelu GSX-S125.

Suzuki Easy Start System

Dzięki temu systemowi, aby uruchomić motocykl wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

sportowe dzielone siedzisko

Dzielone siedzisko zapewnia idealną pozycję podczas jazdy i nadaje sportowy wygląd.

duże tarcze hamulcowe z profilowaną krawedzią

Jedyny motocykl w tej klasie z hamulcami tego typu. Przednia i tylna tarcza o profilowanej krawędzi zewnętrznej i sportowym wyglądzie zapewniają doskonałą skuteczność hamowania.

rozbudowany wyświetlacz LCD

Zespół wskaźników LCD zamontowany w nowoczesnej desce rozdzielczej, otoczony wskaźnikami kontrolnymi.

światła LED

Diodowe reflektory przednie wzorowane na sportowych motocyklach Suzuki są cechą charakterysyczną modelu GSX-S125.

Suzuki Easy Start System

Dzięki temu systemowi, aby uruchomić motocykl wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

sportowe dzielone siedzisko

Dzielone siedzisko zapewnia idealną pozycję podczas jazdy i nadaje sportowy wygląd.

Lekki i zwinny - jak żaden inny

Widok od góry - GSX-S125-2022

Zastosowane technologie

Zaawansowany układ wtrysku paliwa

Zaawansowany układ wtrysku paliwa zapewnia optymalne sterowanie w różnych warunkach drogowych i atmosferycznych, co oznacza wysoką moc i niskie zużycie paliwa.

Sportowy układ wydechowy

W układzie wydechowym zastosowano tłumik końcowy z dwoma otworami, zapewniający doskonałe brzmienie.

Przysłona wyłącznika zapłonu

Przysłona wyłącznika zapłonu wymaga tylko jednej czynności, aby ją otworzyć. Umożliwia to rozruch nawet w rękawiczkach lub w nocy, kiedy otwór kluczyka jest słabo widoczny.

Tylny błotnik

Błotnik jest zamontowany nad oponą, aby chronić amortyzator, a boczne powierzchnie błotnika zapewniają ochronę przed wodą unoszoną przez koło.

ABS

Układ ABS firmy Bosch jest najlżejszym i najmniejszym dwukanałowym układem ABS na rynku. Aktywnie monitoruje prędkość koła i natychmiast interweniuje, kiedy zablokowanie koła będzie nieuniknione.

Zaawansowany układ wtrysku paliwa

Zaawansowany układ wtrysku paliwa zapewnia optymalne sterowanie w różnych warunkach drogowych i atmosferycznych, co oznacza wysoką moc i niskie zużycie paliwa.

Sportowy układ wydechowy

W układzie wydechowym zastosowano tłumik końcowy z dwoma otworami, zapewniający doskonałe brzmienie.

Przysłona wyłącznika zapłonu

Przysłona wyłącznika zapłonu wymaga tylko jednej czynności, aby ją otworzyć. Umożliwia to rozruch nawet w rękawiczkach lub w nocy, kiedy otwór kluczyka jest słabo widoczny.

Tylny błotnik

Błotnik jest zamontowany nad oponą, aby chronić amortyzator, a boczne powierzchnie błotnika zapewniają ochronę przed wodą unoszoną przez koło.

ABS

Układ ABS firmy Bosch jest najlżejszym i najmniejszym dwukanałowym układem ABS na rynku. Aktywnie monitoruje prędkość koła i natychmiast interweniuje, kiedy zablokowanie koła będzie nieuniknione.

Zaawansowany układ wtrysku paliwa

Zaawansowany układ wtrysku paliwa zapewnia optymalne sterowanie w różnych warunkach drogowych i atmosferycznych, co oznacza wysoką moc i niskie zużycie paliwa.

Sportowy układ wydechowy

W układzie wydechowym zastosowano tłumik końcowy z dwoma otworami, zapewniający doskonałe brzmienie.

Przysłona wyłącznika zapłonu

Przysłona wyłącznika zapłonu wymaga tylko jednej czynności, aby ją otworzyć. Umożliwia to rozruch nawet w rękawiczkach lub w nocy, kiedy otwór kluczyka jest słabo widoczny.

Tylny błotnik

Błotnik jest zamontowany nad oponą, aby chronić amortyzator, a boczne powierzchnie błotnika zapewniają ochronę przed wodą unoszoną przez koło.

ABS

Układ ABS firmy Bosch jest najlżejszym i najmniejszym dwukanałowym układem ABS na rynku. Aktywnie monitoruje prędkość koła i natychmiast interweniuje, kiedy zablokowanie koła będzie nieuniknione.

Zaawansowany układ wtrysku paliwa

Zaawansowany układ wtrysku paliwa zapewnia optymalne sterowanie w różnych warunkach drogowych i atmosferycznych, co oznacza wysoką moc i niskie zużycie paliwa.

Sportowy układ wydechowy

W układzie wydechowym zastosowano tłumik końcowy z dwoma otworami, zapewniający doskonałe brzmienie.

Przysłona wyłącznika zapłonu

Przysłona wyłącznika zapłonu wymaga tylko jednej czynności, aby ją otworzyć. Umożliwia to rozruch nawet w rękawiczkach lub w nocy, kiedy otwór kluczyka jest słabo widoczny.

Tylny błotnik

Błotnik jest zamontowany nad oponą, aby chronić amortyzator, a boczne powierzchnie błotnika zapewniają ochronę przed wodą unoszoną przez koło.

ABS

Układ ABS firmy Bosch jest najlżejszym i najmniejszym dwukanałowym układem ABS na rynku. Aktywnie monitoruje prędkość koła i natychmiast interweniuje, kiedy zablokowanie koła będzie nieuniknione.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa124 cm3
Moc maksymalna11 kW (15 KM) / 10500 obr./ min
Przekładnia6-biegowa ze stałym zazębieniem
Długość całkowita2000 mm
Szerokość całkowita745 mm
Wysokość całkowita1035 mm
Rozstaw kół1300 mm
Prześwit165 mm
Wysokość siedziska785 mm
Masa własna 133 kg
Zawieszenie - przódTeleskopowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - tyłWahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Hamulce - przódTarcze
Hamulce - tyłTarcze
Opony - przód90/80-17 M/C 46S, bezdętkowe
Opony - tył130/70-17M/C 62S, bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 11 l

Zamów ofertę !

1
Podaj nam Twoje imię i nazwisko oraz e-mail lub numer telefonu, aby dealer mógł się z Tobą skontaktować

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym motocyklem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.